PREMIO LOYALTYPROGRAMMA
Wat is PREMIO ?
PREMIO is een loyatyprogramma waarmee je punten kunt sparen door te genieten van NESCAFÉ Dolce Gusto- en Starbucks® by NESCAFÉ Dolce Gusto-drankjes. Deze punten kunnen vervolgens worden ingewisseld voor cadeaus uit de PREMIO-cadeau catalogus (premio.dolce-gusto.nl)
Hoe krijg ik toegang tot PREMIO?
Je kunt PREMIO gebruiken op de www.dolce-gusto.nl of via de Nescafé Dolce Gusto-app die beschikbaar is in de Play Store (Android) en App Store (iOS). De Nescafé Dolce Gusto-app is gratis. Als je al lid bent van de NESCAFÉ Dolce Gusto-community, meld je dan aan door je e-mailadres en wachtwoord in te voeren op de NESCAFÉ Dolce Gusto-homepage en ga vervolgens naar het tabblad PREMIO onder “MIJN ACCOUNT”. Ben jij je wachtwoord vergeten? Dat kan gebeuren. Vraag dan een nieuw wachtwoord aan door te klikken op WACHTWOORD VERGETEN naast "Log in".
Wie kan aan PREMIO deelnemen ? Wie kan lid worden van PREMIO ?
Je kunt lid worden van het PREMIO-loyaltyprogramma als je meerderjarig bent, woonachtig bent in Nederland en een account hebt aangemaakt op de www.dolce-gusto.nl. Bedrijven zijn uitgesloten van het PREMIO-programma.
Hoe kan ik PREMIO-punten verzamelen ?
Je kunt punten verzamelen door de codes in de dozen NESCAFÉ Dolce Gusto- en Starbucks® by NESCAFÉ Dolce Gusto-capsules te scannen of in te voeren. Om deel te nemen aan PREMIO moet je een account hebben op www.dolce-gusto.nl. Zodra jouw NESCAFÉ Dolce Gusto-account is aangemaakt, heb je automatisch toegang tot het PREMIO-programma.
Voer vervolgens handmatig de 12 tekens van de code in de capsule doos in op de website www.dolce-gusto.nl/premio of scan de QR-code via de NESCAFÉ Dolce Gusto-app. Zodra je de code hebt ingevoerd op de PREMIO pagina worden de punten automatisch op jouw account toegevoegd:
Eerste gescande code als welkomstcadeau: + 100 extra punten
Doos van 12 of 16 capsules: 100 punten
Doos van 30 capsules: 200 punten
Heb ik recht op meer dan één PREMIO-account ?
Per lid is slechts één account toegestaan (hetzelfde e-mailadres, naam, enz.). Het is niet mogelijk om PREMIO-accounts in meer dan één land te hebben.
Jouw NESCAFÉ Dolce Gusto-account geeft toegang tot het PREMIO-loyaltyprogramma. Het is niet nodig om een nieuwe account aan te maken.
Welke soorten smartphones zijn compatibel met de "Nescafé Dolce Gusto"-app ?
De Nescafé Dolce Gusto-app is beschikbaar op Google Play (voor Android) en in de App Store (voor iOS). De app werkt op Android-toestellen vanaf versie 4.4 en iOS-toestellen vanaf versie 9. Om de Nescafé Dolce Gusto-app te downloaden:
App Store: klik hier om de app te downloaden
Google Play: klik hier om de app te downloaden
Apple en het Apple logo zijn handelsmerken van Apple Inc, geregistreerd in de VS en in andere landen. App Store is een dienstmerk van Apple Inc., geregistreerd in de VS en andere landen.
Google Play en het Google Play-logo zijn handelsmerken van Google LLC.
Hoelang blijft mijn PREMIO-account bestaan ?
Jouw PREMIO-account blijft actief zolang ke lid bent van de NESCAFÉ Dolce Gusto-community. Wanneer jij je afmeldt bij NESCAFÉ Dolce Gusto-community wordt jouw PREMIO-account ook automatisch beëindigd.
Waar kan ik de algemene voorwaarden van PREMIO vinden ?
Je vindt de algemene voorwaarden onderaan op de website onder Algemene Voorwaarden PREMIO en in de rubriek “Gegevens handelaar” in de omschrijvingen van elk cadeau.
Wat moet ik doen als ik de antwoorden op mijn vragen niet kan vinden in de FAQ-rubriek ?
Voor meer informatie verwijzen wij u naar de Algemene Voorwaarden PREMIO of naar de rubriek “Gegevens handelaar” in de omschrijvingen van elk cadeau.
Indien je vraag niet beantwoord is, kan je contact opnemen met de NESCAFÉ Dolce Gusto Consumer Services
Vul het contactformulier in
Stuur ons een e-mail: consumentenservice@nl.nestle.com. Het kan een dag of twee duren voor we je e-mail beantwoorden.
Bel ons op 0800 365 2348. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00-18.00 en op zaterdag van 09.00-15.00. Op zondag zijn we gesloten.