Loading...

Gratis ontkalkingskit bij aankoop van min. 8 dozen naar keuze*! BESTEL HIER!

Krijg 2 STARBUCKS® Holiday Mugs* bij aankoop van min. 8 dozen STARBUCKS®!

PROMO: GRATIS* tote bag bij aankoop van minimum €35 capsules. BESTEL HIER!

PROMO: 8 + 2 dozen gratis* BESTEL HIER!

Deal koffiemachine: - €40 op je koffiemachine en 3 dozen koffie gratis*! SHOP NU!

PROMO: Stapel tot 25% korting*! Bestel hier!

Bezig met laden...

EEN BESTELLING PLAATSEN

Hoe plaats ik een bestelling ?
Meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord. Ga naar de online-shop van Dolce Gusto. Selecteer welk artikel of welke artikelen je wilt hebben door te klikken op 'Toevoegen aan winkelwagen' en daarna op 'Naar de winkelwagen'. Bekijk je bestelling en controleer of het gewenste aantal artikelen is vermeld. Je kunt zo nodig het aantal artikelen wijzigen. Klik daarna op ‘Vernieuwen’ om het winkelmandje bij te werken.

In de sectie onder aan de pagina wordt de prijs van je bestelling weergegeven.
Op welke wijze kan ik mijn bestelling betalen ?
In de online-shop van Dolce Gusto accepteren we momenteel alleen Visa, MasterCard en iDEAL. Helaas kunnen we op dit moment geen andere betaalwijzen accepteren. We hopen dat je in de toekomst ook op andere manieren bij ons kunt betalen. We hebben hier echter nog geen specifieke informatie over.
Waarom moet ik verzendkosten betalen voor mijn bestelling ?
We vragen je om een bijdrage in de verzendkosten voor de artikelen die je koopt, omdat het systeem erg populair is en de verzendkosten flink zijn gestegen.

Toch denken we dat de Dolce Gusto-shop, ook met deze verzendkosten, veel waar biedt voor zijn geld. Verder draagt Nescafé ook zelf bij aan de totale verzendkosten en je kunt er zeker van zijn dat we ons best blijven doen om de kosten tot een minimum te beperken.
Bedragen de verzendkosten €4,95 per artikel of €4.95 voor de hele bestelling ?
De verzendkosten van € 4,95 zijn voor de totale bestelling. De verzendkosten worden alleen in rekening gebracht als je voor minder dan € 25 bestelt.
Mijn betaling is mislukt.
Plaats opnieuw je bestelling. Als je op het scherm Betalingsopties bent, let dan op de volgende punten:

Creditcard: Controleer of je gebruikmaakt van een creditcard van Visa of MasterCard.
Naam op creditcard: Voer de naam exact in zoals deze op de creditcard staat. Creditcardnummer: Het zestiencijferige getal dat midden op de creditcard staat. Je moet dit getal zonder spaties invoeren. Vervaldatum: Gebruik de drop-down lijsten om de maand en het jaar van de vervaldatum in te voeren.
Beveiligingscode van 3 cijfers: Dat zijn de laatste drie cijfers op de handtekeningstrip aan de achterkant van de creditcard.

Als je de bestelling dan nog steeds niet kunt plaatsen, bel ons dan gratis via 0800-3652348.
Ik kan een bepaald artikel niet vinden in de shop. is het dan niet verkrijgbaar ?
Als je een bepaald artikel niet in de winkel kunt vinden, kan dat betekenen dat het artikel tijdelijk niet op voorraad is. Bel ons via 0800-3652348 voor meer informatie.
Leveren jullie ook buiten Nederland ?
Nee. We kunnen alleen leveren aan adressen binnen Nederland.
Kan ik mijn bestelling ook naar een postbus laten versturen ?
Nee. Wij bezorgen niet bij postbussen.
Kan ik ook via de post of de telefoon bestellen ?
Nee. Alleen online.