EEN BESTELLING PLAATSEN
Hoe plaats ik een bestelling ?
Ga naar de NESCAFÉ Dolce Gusto-webshop. Log in met je e-mailadres en wachtwoord. Selecteer de gewenste artikelen en voeg ze toe aan je winkelwagen. Controleer je bestelling en het aantal producten. Je kan het aantal producten in je winkelmandje indien gewenst wijzigen door op "winkelwagen bijwerken" te kikken. Wanneer je bestelling betaald is, is deze afgerond.
Op welke wijze kan ik mijn bestelling betalen ?
In de online-shop van Dolce Gusto accepteren we momenteel alleen Visa, MasterCard en iDEAL. Helaas kunnen we op dit moment geen andere betaalwijzen accepteren. We hopen dat je in de toekomst ook op andere manieren bij ons kunt betalen. We hebben hier echter nog geen specifieke informatie over.
Waarom moet ik verzendkosten betalen voor mijn bestelling ?
Voor bestellingen onder de €25 vragen we verzendkosten van €4,95. We begrijpen dat gratis verzending aantrekkelijk lijkt, maar het kan eigenlijk schadelijk zijn voor het milieu. Wanneer verzendkosten niet in rekening worden gebracht, zijn mensen vaak geneigd om kleinere bestellingen te plaatsen. Dit leidt tot meer verzendbewegingen, wat resulteert in hogere CO2-uitstoot en meer verpakkingsafval.
Door een kleine verzendvergoeding te vragen, moedigen we bewuster winkelen aan en helpen we de impact op het milieu te verminderen.
Moet ik verzendkosten betalen voor mijn bestelling ?
Enkel voor bestellingen onder de €25 vragen we verzendkosten van €4,95. Voor bestellingen boven de €25 worden is de verzending gratis.
Mijn betaling is mislukt.
Plaats opnieuw je bestelling. Als je op het scherm Betalingsopties bent, let dan op de volgende punten:
Creditcard: Controleer of je gebruikmaakt van een creditcard van Visa of MasterCard.
Naam op creditcard: Voer de naam exact in zoals deze op de creditcard staat. Creditcardnummer: Het zestiencijferige getal dat midden op de creditcard staat. Je moet dit getal zonder spaties invoeren. Vervaldatum: Gebruik de drop-down lijsten om de maand en het jaar van de vervaldatum in te voeren.
Beveiligingscode van 3 cijfers: Dat zijn de laatste drie cijfers op de handtekeningstrip aan de achterkant van de creditcard.
Als je de bestelling dan nog steeds niet kunt plaatsen, bel ons dan gratis via 0800-3652348.
Creditcard: Controleer of je gebruikmaakt van een creditcard van Visa of MasterCard.
Naam op creditcard: Voer de naam exact in zoals deze op de creditcard staat. Creditcardnummer: Het zestiencijferige getal dat midden op de creditcard staat. Je moet dit getal zonder spaties invoeren. Vervaldatum: Gebruik de drop-down lijsten om de maand en het jaar van de vervaldatum in te voeren.
Beveiligingscode van 3 cijfers: Dat zijn de laatste drie cijfers op de handtekeningstrip aan de achterkant van de creditcard.
Als je de bestelling dan nog steeds niet kunt plaatsen, bel ons dan gratis via 0800-3652348.
Ik kan een bepaald artikel niet vinden in de shop. is het dan niet verkrijgbaar ?
Wanneer een product tijdelijk niet op voorraad is, kan je dit product niet toevoegen aan je winkelwagentje en zal de tekst 'tijdelijk niet op voorraad' bij het product staan. Mocht je een product zoeken die je niet kan vinden op onze webshop, neem dan gerust contact met ons op via het contact formulier of bel ons via 0800-3652348.
Leveren jullie ook buiten Nederland ?
Nee. We kunnen alleen leveren aan adressen binnen Nederland.
Kan ik mijn bestelling ook naar een postbus laten versturen ?
Nee. Wij bezorgen niet bij postbussen.
Kan ik een bestelling plaatsen via de post, app of telefonisch ?
Nee, je kunt enkel online via de browser bestellen.
Categorieën:




































































dranken 

Snel opnieuw bestellen






Hulp & onderhoud machines
Infuser
Adapter 




