Loading...

Gratis ontkalkingskit bij aankoop van min. 8 dozen naar keuze*! BESTEL HIER!

Krijg 2 STARBUCKS® Holiday Mugs* bij aankoop van min. 8 dozen STARBUCKS®!

SALE: 1 Infinissima Touch machine en 2 dozen koffie voor €99,99*! SHOP NU!

PROMO: Stapelkorting tot -30%! *BESTEL HIER!

Bezig met laden...

MIJN PREMIO CADEAUS

Waar kan ik alle cadeaus vinden?
Alle cadeaus zijn beschikbaar in de PREMIO-cadeau catalogus. Daar kun jij jouw PREMIO-punten inwisselen voor cadeaus.
Hoe werken betalingen met een creditcard?
De meeste cadeaus kun je verkrijgen met jouw PREMIO punten. In sommige gevallen is de functie Punten + Geld beschikbaar. Dat betekent dat jij jouw cadeau voor een deel met geld en voor een deel met PREMIO punten kunt kopen. Je kunt jouw cadeau echter niet volledig met geld betalen: je moet ten minste 50% van de prijs in punten betalen. Alleen betaling met een creditcard (Visa of Mastercard) is toegestaan voor de functie Punten + Geld.
Welke valuta worden aanvaard voor betalingen met creditcard?
De valuta die wordt aanvaard voor betalingen met Punten + Geld uit de PREMIO-cadeau catalogus is de euro. Alleen betaling met een creditcard (Visa of Mastercard) is toegestaan.
Wanneer zal ik de levering ontvangen en door welke vervoerder?
De levertijden van al onze cadeaus staan vermeld op de detailpagina's van de cadeaus. Bekijk de levertijden op deze pagina goed voordat je bestelt. Elke cadeau verkoper is vrij om een vervoerder te kiezen. Je ontvangt een e-mail zodra jouw pakket is verzonden met de trackinginformatie van jouw levering.
Waar kan ik mijn cadeaus laten bezorgen?
De cadeaus van het PREMIO worden alleen in Nederland geleverd.
Moet ik verzendkosten of andere kosten betalen om mijn cadeau te ontvangen?
Nee, de prijzen in de PREMIO-cadeau catalogus zijn inclusief verzendings- en leveringskosten in Nederland.
Wat zijn de verschillende leveringswijzen?
De kortingsvouchers en cadeaubonnen worden per e-mail gedeeld of op jouw PREMIO-account gezet. Fysieke cadeaus worden rechtstreeks geleverd op het postadres dat in de account van het lid staat. Indien je niet thuis bent en de levering niet in ontvangst kan nemen, kan het zijn dat jij jouw cadeau moet afhalen in het dichtstbijzijnde postkantoor of afhaalpunt, afhankelijk van de gekozen leveringswijze. De contactgegevens van het afhaalpunt worden per e-mail vertelt door de bezorger zoals PostNL, UPS of DHL.
Wat gebeurt er nadat ik het cadeau heb besteld?
Zodra jij jouw bestelling plaatst, worden de punten automatisch van jouw PREMIO saldo afgeschreven. Als jij een gedeeltelijke betaling met geld hebt gedaan, wordt deze ook automatisch van jouw rekening afgeschreven. Je ontvangt vervolgens direct na de bestelling een bevestiging per e-mail. Heb je niets ontvangen? Check dan even je ongewenste of spam mailbox. Controleer of de geplaatste bestelling en het afleveradres juist zijn. De geschatte leverdatum kan voor elk cadeau verschillen en kan worden vermeld in de e-mail ter bevestiging van de bestelling en op de detailpagina van het cadeau. Als je een fout opmerkt in de bevestigingsmail van jouw bestelling, of als je vragen hebt over de levering van jouw cadeaus, neem dan contact op met onze...
Kan ik een cadeau ontvangen op een ander adres dan het adres dat in mijn PREMIO-account staat?
Je kunt voor elke bestelling een ander adres gebruiken. Alle cadeaus van eenzelfde bestelling worden echter slechts aan één adres gekoppeld.
Zullen de punten of de prijzen van de cadeaus variëren?
De prijzen en punten van de in de PREMIO-cadeau catalogus beschikbare cadeaus kunnen af en toe variëren als gevolg van wijzigingen die door de leverancier worden aangebracht.
Wat zijn de regels waaraan ik me moet houden als ik via PREMIO een kortingsbon bestel voor de NESCAFÉ Dolce Gusto-website?
Met de kortingsvoucher die je met jouw PREMIO-punten hebt gekocht, kun je op de website de producten kopen die je wilt (capsules en accessoires). Deze bonnen werken net als alle andere kortingsbonnen op onze website: - Ze zijn alleen geldig op de website dolce-gusto.nl. - Levering alleen in Nederland. - Het minimum aankoopbedrag op de website is €25. Om een kortingscode te gebruiken moet jouw bestelling minimaal €25 + het bedrag van jouw kortingscode zijn. - Slechts één kortingscode per bestelling. - Slechts één kortingscode gebruikt per maand en per account - Niet in combinatie met andere acties
Is het mogelijk om een factuur te vragen voor de bestelling van het cadeau?
De factuur wordt samen met het cadeau door de leverancier toegestuurd.
Kan ik de bestelling van een cadeau annuleren?
Het verzoek om de bestelling van een cadeau te annuleren kan alleen worden gedaan wanneer de status van de bestelling "in behandeling" is op de pagina "Mijn bestelgeschiedenis". Daarna kunnen bestellingen niet meer worden geannuleerd. Om een bestelling van een cadeau te annuleren, kun je contact opnemen met onze consumentenservice: - Via het online contactformulier - Of bel met 0800 365 2348 van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00, op zaterdag van 09:00 tot 17:00 - Per e-mail op dolce-gusto@nl.nestle.com Het verzoek om jouw cadeau te annuleren zal dan worden bekeken. Na de annulering van jouw bestelling en het verschijnen...
Kan ik mijn cadeau retourneren?
Voor fysieke cadeaus verwijzen wij je naar het retourbeleid dat vermeld staat in de beschrijving van elk cadeau in de PREMIO-cadeau catalogus. Bij een defect cadeau hebt u 14 dagen vanaf ontvangst om het te retourneren. Indien het cadeau binnen de in het retourbeleid aangegeven termijn onbeschadigd en in de oorspronkelijke verpakking wordt geretourneerd, worden de punten terugbetaald of wordt het cadeau zonder extra kosten vervangen. Voor de verzending stuurt de leverancier van het cadeau een vooraf betaald retouretiket. Indien er geen probleem is met de levering van het cadeau en u het om persoonlijke redenen wenst te retourneren, bevestigt het retourbeleid dat de leveringskosten voor jouw rekening zijn.
Retourzendingen worden niet aanvaard...