Loading...

Door een technisch probleem wordt je PREMIO-saldo momenteel niet correct weergeven. We werken aan een oplossing.

DEAL KOFFIEMACHINE: TOT -€50 & 3 DOZEN GRATIS*

Neem contact met ons op

Als je nog vragen hebt, kun je kijken bij onze veelgestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet bij, neem dan contact op met ons.

 

  • Mail ons via consumentenservice@nl.nestle.com 
  • Bel ons op 0800 365 2348.
  • We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00-18.00 en op zaterdag van 09.00-15.00. Op zondag en feestdagen zijn we gesloten.
  • Wil je graag een recyclezak aanvragen? Klik dan hier.

PREMIO-punten saldo niet correct:

Wegens een technische storing kan het zijn dat uw PREMIO punten saldo niet correct wordt weergegeven, we werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen en het correcte saldo weer zichtbaar te maken in je account. Onze excuses voor dit ongemak.

 

Een vraag over de vervaldatum van je PREMIO-punten?
Raadpleeg onze FAQ over PREMIO-punten of lees sectie 6 van onze PREMIO voorwaarden.
Contact form imageContact form image
Bezig met laden...