MIJN PREMIO CODES
Hoe voer ik de codes in de dozen capsules in om punten te verdienen ?
Je kunt deze codes handmatig invoeren op de PREMIO-pagina of scan de QR-code in elk doos met de NESCAFÉ Dolce Gusto-app:
iOS: klik hier om de app te downloaden
Google Play: klik hier om de app te downloaden
Apple en het Apple logo zijn handelsmerken van Apple Inc, geregistreerd in de VS en in andere landen. App Store is een dienstmerk van Apple Inc., geregistreerd in de VS en andere landen.
Google Play en het Google Play-logo zijn handelsmerken van Google LLC.
Ik zie / vind geen code in mijn doos capsules
De code staat gedrukt aan de binnenkant van de bovenklep van alle dozen NESCAFÉ Dolce Gusto - en Starbucks® by NESCAFÉ Dolce Gusto-capsules.
Kan ik mijn code meer dan eens gebruiken ?
Nee, de codes in de capsules zijn uniek en kunnen maar één keer gebruikt worden.
Mijn PREMIO-code wordt niet geaccepteerd. Waarom ?
Jouw code kan om 3 redenen niet worden geaccepteerd:
De code is onjuist (probeer het in dat geval opnieuw of probeer het met een code uit een ander doos)
De code is al een keer gebruikt (elke code kan slechts eenmaal worden gebruikt). Wanneer je de code handmatig invoert, moet je voorzichtig zijn met cijfers en letters die gemakkelijk kunnen worden verward: de letter "O" met het cijfer "0" bijvoorbeeld.
Je hebt jouw limiet voor het invoeren van codes bereikt: momenteel is het aantal ingevoerde codes beperkt tot 10 codes per dag, 20 codes per week, 30 per maand en 250 per jaar.
Indien je vraag niet beantwoord is, kan je contact opnemen met de NESCAFÉ Dolce Gusto Consumer Services
Vul het contactformulier in
Stuur ons een e-mail: consumentenservice@nl.nestle.com. Het kan een dag of twee duren voor we je e-mail beantwoorden.
Bel ons op 0800 365 2348. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00-20.00 en op zaterdag van 09.00-17.00. Op zondag zijn we gesloten.
Ik probeer de QR-code van een doos te scannen maar het werkt niet, wat kan ik doen ?
Als je de QR-code van jouw doos NESCAFÉ Dolce Gusto- of Starbucks® by NESCAFÉ Dolce Gusto-capsules niet kan scannen via de Nescafé Dolce Gusto-app, kan je het eens met een ander doosje capsules te proberen. Als dit nog steeds niet werkt, dan kan het zijn dat er een storing is in de app, en kan je het beste de code's handmatig invoeren via de website https://www.dolce-gusto.nl/premio
Ik heb capsules gekocht in een ander land. Kan ik de code(s) gebruiken om PREMIO-punten te crediteren op mijn Nederlandse NESCAFÉ Dolce Gusto-account ?
Ja, je kunt ook PREMIO-punten sparen met capsule dozen uit andere landen indien dit product ook in Nederland wordt verkocht. Deze code kan echter slechts één keer en op één PREMIO-account worden gebruikt, je kunt niet in twee verschillende landen lid zijn van het PREMIO-loyaltyprogramma.