Loading...

Wat kan ik doen als mijn machine niet langer verbonden is met het internet?

Tegenwoordig zijn de meeste van onze apparaten thuis verbonden met het internetnetwerk in huis. Dit kan af en toe wegvallen. Hier zijn enkele mogelijke redenen:

  • Je internetverbinding is tijdelijk weggevallen.
  • Je router of een andere netwerkcomponent heeft een beveiligingsproxy.
  • De NESCAFÉ Dolce Gusto server is tijdelijk buiten gebruik.

In dit geval raden wij aan je router uit te schakelen en vijf minuten te wachten voordat je hem weer inschakelt. Deze eenvoudige herstart is vaak de beste oplossing!

Als je toch nog steeds geen internetverbinding hebt, raden we aan contact op te nemen met je internetprovider voor verdere instructies.

Want to remotely brew drinks

As there are countless coffee enthusiasts around the globe using our machines at the same time, it can cause momentary down times for our servers. For now, please wait and try to connect to the internet later on. We hope this issue is solved quickly so that you can get back to savouring our coffee shop menu at home!

Bezig met laden...