Waarom valt de Bluetooth-verbinding van mijn NEO Latte weg?
Dit kan gebeuren als de Bluetooth-verbinding wegvalt tijdens een proces waarbij er verbinding gemaakt moet worden. Meestal kan het worden verholpen door deze stappen te volgen:
- Zorg dat je machine correct is aangesloten en ingeschakeld.
- Controleer of je machine niet te ver van je telefoon staat. Verklein de afstand als dat het geval is. Tijdens het koppelen mag je telefoon niet verder dan 1,5 m bij je machine vandaan zijn.
- Zorg ervoor dat je machine niet al via Bluetooth is gekoppeld aan een ander apparaat of andere smartphone in je huishouden. Hoewel er meerdere smartphones aan dezelfde machine kunnen worden gekoppeld, kan er slechts één tegelijk zijn gekoppeld. Sluit de NESCAFÉ Dolce Gusto app af of schakel Bluetooth op andere apparaten uit om verbinding te kunnen maken met je smartphone.
- Zoek naar mogelijke storingen, zoals draadloze apparaten, babyfoons, TL-verlichting, magnetrons en materialen zoals metaal en beton.
- Herhaal het Bluetooth-koppelingsproces. Ben je er klaar voor? Zo koppel je je apparaat via Bluetooth aan je NEO Latte machine.
Als je Bluetooth-verbinding nog steeds niet werkt, is er waarschijnlijk een technisch probleem met je machine. Neem dan gerust contact op met onze consumentenservice via 0800 365 2348 (ma t/m vr 08.00-18.00, za 09.00-15.00, zo gesloten). Ons team zal hun best doen het probleem op te lossen.
