Loading...
Bezig met laden...

Waarom knippert of brandt het pictogram op mijn NEO Latte machine, of brandt het juist niet?

Het pictogram boven de startknop is een extra manier waarop je machine met je communiceert. Het pictogram kan branden, knipperen of niet branden. Ontdek wat dat betekent:

Latte maken met NEO koffiemachine
Latte maken met NEO koffiemachine

  • Het pictogram brandt

Goed nieuws! Je machine is goed ingesteld en verbonden met wifi. Het pictogram blijft branden, zelfs wanneer je de app niet gebruikt.

TIP

Dit is de beste manier om het apparaat onafhankelijk van je telefoon te houden.


Je kunt ook de verbindingsstatus van je machine controleren in het gedeelte 'Mijn machine' van de app.

    • Het pictogram brand niet

Maak je geen zorgen, je hoeft alleen maar de koppeling via Bluetooth en de wifiverbinding opnieuw in te stellen. Volg deze stappen voor Bluetooth en wifi.

  • Het pictogram knippert

Niets aan de hand! Je machine probeert gewoon opnieuw verbinding te maken met onze servers. Je hoeft alleen even te wachten omdat het een ogenblik kan duren.

  • Knippert het pictogram nog steeds of brandt het niet?
  • Als eerste raden wij je aan om het installatieproces van de machine opnieuw uit te voeren.
  • Als het probleem na de reset blijft aanhouden, is er waarschijnlijk een technisch probleem met je machine. Neem dan gerust contact op met onze consumentenservice via 0800 365 2348 (ma t/m vr 08.00-18.00, za 09.00-15.00, zo gesloten). Ons team zal hun best doen het probleem op te lossen.