
Recyclezak
Draag bij aan een betere wereld en recycle jouw koffiecapsules! Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is jouw koffiecapsules in onze speciaal ontwikkelde recyclezak stoppen en retourneren. Wij zorgen dan voor duurzame recycling.
Kunnen de capsules gerecycled worden?
Met onze gratis recyclezak kun je je gebruikte capsules verzamelen. Wij zorgen dan voor duurzame recycling.
Belangrijk: vul de recyclezak niet verder dan de stippellijn op de recyclezak en zorg dat je de capsules zoveel mogelijk laat uitlekken. Zo zorgen we er samen voor dat de recyclezak niet gaat lekken tijdens het transport.
Waar kan ik mijn gevulde zak inruilen?
Heb je een volle recyclezak? Stuur deze dan gratis op met PostNL naar het volgende adres. Wij zorgen er vervolgens voor dat de gebruikte capsules gerecycled kunnen worden.
Recyclezakken mogen alleen retour gestuurd worden naar:
Nestlé Nederland BV inzake Dolce Gusto
Antwoordnummer 39111
1090 WC AMSTERDAM
Telefoonnummer: 0800-3652348 (kies optie 1)
Mocht je over dit bericht nog vragen hebben, kan je uiteraard via onze consumenten service contact met ons opnemen.
- SKU
- 12501601
Land selecteren
Ratings en reviews
Recente reviews
Graag ook recyclezakken in de supermarkt!!
Op zich is het recyclen van de cups een top-iedee, maar dat idee wordt meteen teniet gedaan door het feit dat ze niet in de supermarkt te krijgen zijn. Alleen doordat ik heel milieubewust ben en er dus op internet naar op zoek ging, heb ik ze gevonden. Dus heel graag: OOK IN DE SUPERMARKT! Het moet heel vanzelfsprekend worden, dat je koffiecups recyclet, en niet alleen iets voor milieubewuste mensen. Zeg niet: 'de supermarkt kan erom vragen', maar bied het standaard aan, aan supermarkten.Reactie van winkel
Dankjewel voor je berichtje!
Dankjewel voor je suggestie voor het inleveren van de koffiecups in de supermarkt. Het idee zal worden voorgelegd aan het Nescafé Dolce Gusto team :)
Met vriendelijke groet,
Nescafé Dolce Gusto team
Weer niet leverbaar
Product weer eens niet op voorraad. Bijzonder ook dat het product niet in de winkels verkrijgbaar is, maar alleen in jullie online shop.Reactie van winkel
Ik vind het erg fijn
Super ga er mee doorwaarom niet mee geven aan leverancier
super handig die zaken alleen jammer dat je ze zelf weg moet brengen als je nespresso besteld kan je ze aan de bezorger mee gevenZou graag de zak inleveren, maar bij het inleverpunt zeggen ze dat UPS ze niet meer meeneemt. Dus weet niet wat ik nu met de recyclingzak moet.
Mooie zakGoed initiatief
Goed initiatief, alleen ben ik niet van plan om €4,95 te betalen voor het bestellen van 4 zakken. Kan ik ze ook verzamelen in een zak en naar een adres te sturen?Leuk idee, slechte uitvoering
Laatst een lekkende zak in de winkel.. Vivant in de Amsterdamse poort deed al moeilijk met aannemen. Met een lekkende zak kan ik dat begrijpen. Maar hoe het personeel tegen mij uitviel ga ik nu mijn zakken hier niet meer heen brengen, erg slechte service. Kan je beter van de 950 ups punten verwijderen...Reactie van winkel
Onder de €30,00 geen verzending van bestelling???
Ik wil alleen de recyclezakken bestellen. Bestelling wordt geweigerd, omdat ik alleen verzendkosten heb. Niet echt milieuvriendelijk. Hoe kan ik dan de cups retour doen?Reactie van winkel
UPS accepteert recyclezakken niet meer.
Om onduidelijke redenen accepteert UPS de recyclezakken niet meer. Totnutoe 2x zak ingeleverd, maar nu dus niet meer.Reactie van winkel
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons te informeren over de weigering inname van de DOLCE GUSTO Recycle Zakken bij een aantal UPS punten. Wat we je voor nu kunnen mededelen is dat het probleem bij ons bekend is en dat er intern gesproken wordt over het Recycle Programma om dit zo goed mogelijk te laten verlopen. UPS heeft hier dan ook de stap in ondernomen om de verantwoordelijken hierop aan te spreken.
We vinden het fijn om te lezen dat jij zo actief mee doet aan het Recycle Programma. Bij inlevering van de zakken is het van belang dat u erbij vermeld dat de Recycle zakken van Nescafé Dolce Gusto zijn. Als u hierna nog steeds problemen ervaart, kan u dat dan aan ons of UPS doorgeven?
UPS kan dan controleren of dit afleverpunt nog klopt. En wanneer wij hier specifieke informatie over hebben kunnen wij dit ook doorgeven aan het hoofdkantoor zodat we dit probleem direct kunnen aanpakken. Ik vertrouw erop dat deze informatie je meer duidelijkheid heeft gegeven.
Groetjes,
Het Nescafé Dolce Gusto Team