Waarom kan mijn wifi-netwerk geen verbinding maken met mijn machine?
Verbindingsproblemen met wifi komen vaak voor, maar kunnen meestal verholpen worden door deze stappen te volgen:
- Controleer het wachtwoord dat je hebt ingevoerd en probeer het opnieuw.
- Ontkoppel een ander apparaat van je netwerk om je NEO Caffè machine verbinding te laten maken, omdat je mogelijk het maximale aantal verbonden apparaten hebt bereikt.
- Controleer of de beveiligingsinstellingen van je netwerk meer verbindingen toestaan of dat je router geen nieuwe onbekende apparaten blokkeert.
- Schakel je router uit en wacht vijf minuten voordat je hem weer inschakelt. Deze eenvoudige herstart is vaak de beste oplossing!
- Controleer of andere wifi-apparaten verbinding kunnen maken met je netwerk.
- Als je een met VPN beveiligd netwerk hebt (meestal een bedrijfsnetwerk), zorg er dan voor dat je er nieuwe verbindingen mee kunt maken.
Als je wifi-netwerk nog steeds geen verbinding kan maken met de NEO Caffè machine, raden wij aan contact op te nemen met je internetprovider voor verdere instructies.
