
Waarom wordt mijn wifi-verbinding niet gedetecteerd?
We hebben allemaal wel eens last van problemen met de wifi-verbinding, maar gelukkig kunnen ze meestal verholpen worden door deze stappen te volgen:
- Controleer of zowel je machine als je router correct zijn aangesloten en ingeschakeld.
- Controleer of je machine niet te ver van je router staat. Verklein de afstand als dat het geval is.
- Controleer of andere wifi-apparaten in je huis verbinding kunnen maken met de router.
- Controleer of je wifi-netwerk niet verborgen is.
- Zoek naar mogelijke storingen, zoals andere dichtbijzijnde wifi-netwerken, draadloze apparaten, babyfoons, TL-verlichting, magnetrons en materialen zoals metaal en beton.
- Zorg ervoor dat andere apparaten niet te veel bandbreedte gebruiken.
- Schakel je router uit en wacht vijf minuten voordat je hem weer inschakelt. Deze eenvoudige herstart is vaak de beste oplossing!
Als je wifi-verbinding nog steeds niet werkt, is er waarschijnlijk een technisch probleem met je machine. Neem contact op met de consumentenservice van NESCAFÉ Dolce Gusto via 0800 365 2348 (ma t/m vr 08.00-18.00, za 09.00-15.00, zo gesloten) en ons team zal hun best doen het probleem op te lossen.