Waarom knippert of brandt het pictogram op mijn NEO Caffè machine wel of niet?
Het pictogram boven de startknop is een extra manier waarop je machine met je communiceert. Het pictogram kan branden, knipperen of niet branden. Ontdek wat dat betekent:
- Het pictogram brandt
Goed nieuws! Je machine is goed ingesteld en verbonden met wifi. Het pictogram blijft branden, zelfs wanneer je de app niet gebruikt.

Tip:
Je kunt ook de verbindingsstatus van je machine controleren in het gedeelte 'Mijn machine' van de app.
- Het pictogram brandt niet
- Het pictogram knippert
- Knippert het pictogram nog steeds of brandt het niet?
- Als eerste raden wij je aan om het installatieproces van de machine opnieuw uit te voeren. .
- Als het probleem na de reset blijft aanhouden, is er waarschijnlijk een technisch probleem met je machine. Neem contact op met de consumentenservice van NESCAFÉ Dolce Gusto op 0800 365 2348 (ma t/m vr 08.00-18.00, za 09.00-15.00, zo gesloten) en ons team zal hun best doen het probleem op te lossen.
