Wat kan ik doen als mijn huis niet langer verbonden is met het internet?
Tegenwoordig zijn de meeste van onze apparaten thuis verbonden met het internetnetwerk in huis. Dit kan af en toe wegvallen. Hier zijn enkele mogelijke redenen:
- Je internetverbinding is tijdelijk weggevallen.
- Je router of een andere netwerkcomponent heeft een beveiligingsproxy.
- De NESCAFÉ Dolce Gusto server is tijdelijk buiten gebruik.
In dit geval raden wij aan je router uit te schakelen en vijf minuten te wachten voordat je hem weer inschakelt. Deze eenvoudige herstart is vaak de beste oplossing!
Als je thuis nog steeds geen internetverbinding hebt, raden we aan contact op te nemen met je internetprovider voor verdere instructies.

Aangezien er over de hele wereld ontelbare koffieliefhebbers zijn die onze machines op hetzelfde moment gebruiken, kan dit een kortstondige uitvaltijd voor onze servers veroorzaken. Wacht eventjes en probeer later verbinding te maken met het internet. We hopen dat dit probleem snel wordt opgelost, zodat je thuis weer kunt genieten van onze allerbeste zwarte koffies!
