Waarom kan ik momenteel geen verbinding maken met mijn machine?
De manier waarop de NEO Caffè machine gebruik maakt van Bluetooth en wifi zorgt ervoor dat je thuis van een onovertroffen koffiebarervaring kunt genieten. Zonder deze verbindingen is je koffiemoment gewoon niet hetzelfde. Mogelijk kun je momenteel geen verbinding maken met je machine vanwege een van de volgende redenen:
- Je machine is uitgeschakeld.
- Je mahcine is handmatig geregistreerd, waardoor de Bluetooth- en wifi-verbindingen niet zijn ingesteld.
- Je Bluetooth- en wifi-verbindingen zijn beide tijdelijk buiten werking.
Probeer deze methoden om een verbinding met je NEO Caffè machine tot stand te brengen:
- Controleer of de machine goed is aangesloten en probeer deze nog een keer aan te zetten.
- Start de machine opnieuw door op de aan/uit-knop te drukken.
- Herhaal de instellingsprocessen voor de Bluetooth- en wifi-verbinding. .
Als de verbinding nog steeds niet werkt, is er waarschijnlijk een technisch probleem met je machine. Neem contact op met de consumentenservice van NESCAFÉ Dolce Gusto via 0800 365 2348 (ma t/m vr 08.00-18.00, za 09.00-15.00, zo gesloten) en ons team zal hun best doen het probleem op te lossen.
