Waarom is de Bluetooth-verbinding mislukt?
Je NEO Caffè machine maakt gebruik van technologie om je koffie-ervaring te verbeteren. De functie die je probeerde te gebruiken, vereist een Bluetooth-verbinding. We kunnen echter op dit moment geen verbinding maken met je machine.
We snappen dat je thuis weer wilt genieten van je koffiebardranken, dus we raden aan om de volgende oplossingen te proberen:
- Zorg dat je machine correct is aangesloten en ingeschakeld.
- Controleer of je machine niet te ver van je telefoon staat. Verklein de afstand als dat het geval is. Tijdens het koppelen mag je telefoon niet verder dan 10 m bij je machine vandaan zijn.
- Zorg ervoor dat je machine niet al via Bluetooth is gekoppeld aan een ander apparaat of andere smartphone in je huishouden. Hoewel er meerdere telefoons aan dezelfde machine kunnen worden gekoppeld, kan er slechts één tegelijk zijn gekoppeld. Sluit de NESCAFÉ Dolce Gusto app af of schakel Bluetooth op andere apparaten uit om je telefoon verbinding te laten maken.
- Zoek naar mogelijke storingen, zoals draadloze apparaten, babyfoons, TL-verlichting, magnetrons en materialen zoals metaal en beton.
