You have reached the website

 
 
 

Vraag & Antwoord

Hier vind je alle antwoorden op veel gestelde vragen over de NESCAFÉ Dolce Gusto Koffietegoed-actie.
Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via 0800 365 2348 (keuze 1), of het contactformulier.

Actievoorwaarden

Bekijk hier de actievoorwaarden voor de Genio S koffiemachine

Veelgestelde vragen over de NESCAFÉ Dolce Gusto koffietegoed-actie

Hoe kom ik in aanmerking voor deze actie?
Je komt in aanmerking voor de kortingsactie als je een van de deelnemende NESCAFÉ Dolce Gusto KRUPS machines koopt tussen 01-09-2020 en 30-09-2020 en je aanmeldt voor 31-10-2020.
Hoe lang duurt het voordat ik het koffietegoed ontvang?
We streven er naar de kortingscode direct na goedkeuring van de aanvraag te versturen. Normaal gesproken zou dit niet meer dan een week mogen duren.
Het lukt niet om de registratie te voltooien / de foto’s te uploaden, wat moet ik doen?
Het is belangrijk dat alle velden ingevuld zijn en de foto’s niet te groot zijn (maximaal 5 mb, het uploaden van de foto’s kan enige tijd in beslag nemen).
Welke gegevens moeten er op de kassabon zichtbaar zijn?
De volgende gegevens moeten op de kassabon duidelijk zichtbaar zijn:
- Winkelnaam
- Vestigingsgegevens
- Machine + aantal
- Aankoopbedrag
- Datum + tijd van aankoop (bij een online aankoop is het tijdstip niet nodig)
- Bonnummer
Waar vind ik het modelnummer van de machine?
Het modelnummer van de machine vind je bij de streepjescode op de zijkant van de doos.
Kan ik ook per post deelnemen aan deze actie?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Aanvragen kam uitsluitend via www.dolce-gusto.nl/promotie
Ik heb mijn machine in het buitenland gekocht, mag ik mee doen aan de actie?
Nee, helaas kun je met een machine die in het buitenland gekocht is niet deelnemen aan deze actie.
Kan ik met meerdere machines deelnemen?
Nee, helaas kan dat niet. Het is mogelijk om met maximaal 1 machine deel te nemen.