Hoe zet ik mijn eerste kop koffie met NEO?
Zet de machine aan door op de aan-/uitknop aan de zijkant te duwen. Spoel eerst je machine als je dat nog niet hebt gedaan. Stel daarna de lekbak af op de hoogte van je kopje, vul het waterreservoir en steek de stekker in. Zet de machine aan met de aan-/uitknop. Open de slider, plaats de koffiepad en sluit het weer. Druk op de startknop: de machine herkent automatisch de juiste instellingen. En voilà! Je eerste kop NEO-koffie is klaar.
Meer informatie vind je hier.
Hoe composteer ik mijn NEO pads thuis?
Wij zetten ons in voor een betere koffietoekomst. Daarom kun je je NEO pads eenvoudig thuis composteren. Meer informatie over hoe je dit doet, vind je hier.
Hoe verbind ik mijn NEO machine met mijn telefoon?
Download eerst de NESCAFÉ Dolce Gusto app. Schakel Bluetooth en wifi op je telefoon in, volg de koppelinstructies op het scherm en je bent helemaal klaar om te profiteren van je eigen koffiebar thuis. Hier vind je alle informatie.
Hoe registreer ik mijn NEO machine?
Blijf beter verbonden met je NEO machine door hem te registreren. Voor de registratie hoef je alleen maar in te loggen op je account en naar het tabblad 'Mijn Machines' te gaan. Meer informatie vind je hier.
Waarom gaat mijn NEO koffiemachine niet aan?
Raak niet in paniek als je NEO machine niet meteen aangaat. Controleer nog een keer of de machine goed is aangesloten en probeer deze opnieuw aan te zetten.
Als dat niet werkt, neem dan contact op met onze consumentenservice via 0800 365 2348. Ons team zal hun best doen het probleem op te lossen en is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00-18.00 en op zaterdag van 09.00-15.00. Meer informatie vind je hier.
Hoe reset ik mijn NEO machine?
Een reset kan veel problemen in een oogwenk oplossen. Houd de aan/uit-knop en de startknop gedurende 15 seconden ingedrukt. Wanneer de startknop vijf keer knippert, wordt je machine gereset naar de fabrieksinstellingen. Heb je meer informatie nodig? Meer informatie vind je hier.