You have reached the website

Recyclezak

Voeg de gratis recyclezak toe bij een bestelling op onze webshop. Hierin kun je gebruikte capsules verzamelen. Zorg ervoor dat je de capsules goed laat uitlekken en sluit de zak goed af voordat je hem inlevert. Inleveren van de recyclezak kan kosteloos bij één van de 950 UPS locaties.

  • Gegevens
  • Reviews
Voeg de gratis recyclezak toe bij een bestelling op onze webshop. Hierin kun je gebruikte capsules verzamelen. Zorg ervoor dat je de capsules goed laat uitlekken en sluit de zak goed af voordat je hem inlevert. Inleveren van de recyclezak kan kosteloos bij één van de 950 UPS locaties.

Onderdelen 1 tot 10 van totaal 46

per pagina
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

Gemiddelde score


(3.25 van 5)

Verdeling scores

5 sterren
(15 reviews)
4 sterren
(5 reviews)
3 sterren
(9 reviews)
2 sterren
(10 reviews)
1 ster
(7 reviews)

10 beoordelingen

Onderdelen 1 tot 10 van totaal 46

per pagina
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
Weer niet leverbaar

Product weer eens niet op voorraad. Bijzonder ook dat het product niet in de winkels verkrijgbaar is, maar alleen in jullie online shop.

Beoordeling door Philip (Geplaatst op 17-02-2021)
Dolce Gusto De winkelier bepaalt het eigen assortiment, daar hebben wij helaas geen invloed op. Je kunt het beste de filiaalmanager aanspreken. (Answered on 25-02-2021)
Ik vind het erg fijn

Super ga er mee door

Beoordeling door Mar (Geplaatst op 18-01-2021)
waarom niet mee geven aan leverancier

super handig die zaken alleen jammer dat je ze zelf weg moet brengen als je nespresso besteld kan je ze aan de bezorger mee geven

Beoordeling door Priscilla (Geplaatst op 22-12-2020)
Zou graag de zak inleveren, maar bij het inleverpunt zeggen ze dat UPS ze niet meer meeneemt. Dus weet niet wat ik nu met de recyclingzak moet.

Mooie zak

Beoordeling door Jolanda (Geplaatst op 20-11-2020)
Goed initiatief

Goed initiatief, alleen ben ik niet van plan om €4,95 te betalen voor het bestellen van 4 zakken. Kan ik ze ook verzamelen in een zak en naar een adres te sturen?

Beoordeling door Marloes (Geplaatst op 15-11-2020)
Leuk idee, slechte uitvoering

Laatst een lekkende zak in de winkel.. Vivant in de Amsterdamse poort deed al moeilijk met aannemen. Met een lekkende zak kan ik dat begrijpen. Maar hoe het personeel tegen mij uitviel ga ik nu mijn zakken hier niet meer heen brengen, erg slechte service. Kan je beter van de 950 ups punten verwijderen...

Beoordeling door Flo (Geplaatst op 10-11-2020)
Dolce Gusto We hebben geregeld contact met UPS punten en we zullen dit ter spraken brengen. (Answered on 06-05-2021)
Onder de €30,00 geen verzending van bestelling???

Ik wil alleen de recyclezakken bestellen. Bestelling wordt geweigerd, omdat ik alleen verzendkosten heb. Niet echt milieuvriendelijk. Hoe kan ik dan de cups retour doen?

Beoordeling door A. (Geplaatst op 29-10-2020)
Dolce Gusto Je moet iets in je winkelmandje toevoegen om te kunnen bestellen, maar je kunt altijd contact met ons opnemen en dan helpen we je verder. (Answered on 06-05-2021)
Jammer

Super dit. Was eigenlijk aan het uitzoeken of het bij het plastic afval mocht. Enige jammere vind ik dat je 5 euro verzendkosten betaald als je alleen de zakken wil hebben . Bestellen doen we bijna nooit. Omdat we het milieu vriendelijker vinden om in de winkel mee te nemen ipv nog een pakketje te bestellen. Zijn ze al op punten af te halen?

Beoordeling door Cynthia (Geplaatst op 29-10-2020)
De zak zou makkelijker beschikbaar moeten zijn.

Uit milieutechnische overwegingen denk ik er over afscheid te nemen van mijn Dulce Gusto apparaat. Als zakken makkelijker beschikbaar zouden zijn wil ik mijn keuze heroverwegen. Ik wist sowieso niet van het bestaan van de zakken. Verbeterpunt!!

Beoordeling door Rob (Geplaatst op 23-10-2020)
Very good initiative but in practice it doesn't work

This initiative is very nice and is one of the reasons I chose to buy a Dolce Gusto machine, which otherwise I wouldn't choose given the huge amount of plastic produced. Unfortunately, this program does not work properly: 1) I use 3-4 capsules per day and I buy a lot on them on the website. However, I am only allowed to buy 4 recycle bags with each order. What's the point of this? They are filled very quickly and I must make a new order if I want to get more bags. The amount of bags should be calculated automatically based on the amount of capsules purchased and they should be added automatically to each order. I am fine paying 50 cents per bag if I know I can recycle the capsules; 2) UPS is not a good partner. There are very few points available in my city and the closest one is 2 km away and opens only when I am working. Post NL or DHL would have been better choices. I can understand that for Nescafe' it was easier or cheaper to choose UPS, but for me as a customer it is just unconvenient; 3) I went to two UPS points last week and the bag was not accepted because "it does not have a label". I tried to find the label on this website but I couldn't. I even contacted the customer service and there was no answer. I saw that in UK it is possible to print the label online, but for the NL website that seems impossible. I hope these issues are solved, especially point 3. At the moment I am stuck at home with 2 filled bags that I cannot return to the UPS points because I don't have the label and that bad so I try not to open the storage room in my house too often.

Beoordeling door Tom (Geplaatst op 17-10-2020)
Dolce Gusto We are still in a test phase, we are looking for the best way to recycle our capsules. Thank you for thinking along! (Answered on 06-05-2021)

Onderdelen 1 tot 10 van totaal 46

per pagina
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

Geef uw mening

Wat leuk dat u een review wilt schrijven! Aangezien alleen geregistreerde gebruikers een review kunnen schrijven, dient u zich wel even aan te melden of te registreren.