You have reached the website

 

JOUW KOFFIEBAR,
GEWOON THUIS

Geniet iedere dag van een variatie aan koffies, van espresso tot romige Macchiato, met NESCAFÉ Dolce Gusto. Gewoon lekker thuis. Richt nu jouw koffiebar in met een Nescafé Dolce Gusto Genio S, Mini Me, Lumio of een van de andere actiemodellen en ontvang tot wel €60 aan koffietegoed. Ontdek de machines
 

Genio S:
een machine naar ieders smaak

De nieuwe automatische Genio S komt in drie versies: Basic, Plus en Touch. Allemaal helpen ze je jouw perfecte koffie te maken.
Weten welke bij jou past?
BEKIJK DE MACHINES
 

CLAIM JE
KOFFIETEGOED

Heb je in de maand april of mei een NESCAFÉ Dolce Gusto koffiemachine gekocht? Claim dan hier tot €60 koffietegoed en geniet van jouw koffiebar, gewoon thuis. CLAIM JE VOORDEEL
 
 
 

Vraag & Antwoord

Hier vind je alle antwoorden op veel gestelde vragen over de NESCAFÉ Dolce Gusto Koffietegoed-actie.
Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via 0800 365 2348 (keuze 1), of het contactformulier.

Actievoorwaarden

Bekijk hier de actievoorwaarden voor de machine voorjaarspromotie

Veelgestelde vragen over de NESCAFÉ Dolce Gusto koffietegoed-actie

Hoe kom ik in aanmerking voor deze actie?
Je komt in aanmerking voor de kortingsactie als je een van de deelnemende NESCAFÉ Dolce Gusto KRUPS machines koopt tussen 01-04-2021 en 31-05-2021 en je aanmeldt voor 30-06-2021.
Hoe lang duurt het voordat ik het koffietegoed ontvang?
We streven er naar de kortingscode direct na goedkeuring van de aanvraag te versturen. Normaal gesproken zou dit niet meer dan een week mogen duren.
Het lukt niet om de registratie te voltooien / de foto’s te uploaden, wat moet ik doen?
Het is belangrijk dat alle velden ingevuld zijn en de foto’s niet te groot zijn (maximaal 5 mb, het uploaden van de foto’s kan enige tijd in beslag nemen).
Welke gegevens moeten er op de kassabon zichtbaar zijn?
De volgende gegevens moeten op de kassabon duidelijk zichtbaar zijn:
- Winkelnaam
- Vestigingsgegevens
- Machine + aantal
- Aankoopbedrag
- Datum + tijd van aankoop (bij een online aankoop is het tijdstip niet nodig)
- Bonnummer
Waar vind ik het modelnummer van de machine?
Het modelnummer van de machine vind je bij de streepjescode op de zijkant van de doos.
Kan ik ook per post deelnemen aan deze actie?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Aanvragen kam uitsluitend via www.dolce-gusto.nl/promotie
Ik heb mijn machine in het buitenland gekocht, mag ik mee doen aan de actie?
Nee, helaas kun je met een machine die in het buitenland gekocht is niet deelnemen aan deze actie.
Kan ik met meerdere machines deelnemen?
Nee, helaas kan dat niet. Het is mogelijk om met maximaal 1 machine deel te nemen.
Waar kan ik in de najaarscampage een koffiemachine kopen?
Je kunt je machine kopen bij BCC, Bol.com (Let op! Alleen indien de aankoop gedaan is via bol.com direct, aankopen via een bol.com plaza partner zijn uitgesloten van deelname), Coolblue.nl, Electroworld, Expert, Fonq.nl, Home&Cook, Makro, Media Markt, Wehkamp.nl, Electronic Partner en Witgoedspecialist. Kijk op de productpagina van de machine om te zien welke korting je krijgt.
Doen alle machines mee met de eindejaarspromotie?
Bijna alle machines doen mee. Zo shop je onze nieuwe Genio S modellen, maar ook onze oude vertrouwde Mini Me, Genio, Infinissima en veel meer. Kijk in de actievoorwaarden welke machine er precies mee doen.