You have reached the website
Je wachtwoord vergeten?
You have a subscription product in your cart. In order to add this type of product, you can clear current cart or add the new product to the subscription.
De nieuwe
ÉÉN MACHINE
VOOR ELKE SMAAK
Met de nieuwe NESCAFÉ Dolce Gusto automatische Genio S maak je van elke koffie jouw perfecte koffie! Dankzij slimme opties op de machine
stel je zelf in een handomdraai de temperatuur,
het formaat en zelfs de sterkte van je koffie in.
Zo drink je altijd jouw favoriete koffie.
Kop na kop.
ONTDEK DE
De nieuwe automatische Genio Skomt in drie versies: Basic, Plus en Touch. Allemaal helpen ze je jouw perfecte
koffie te maken.
Weten welke bij jou past?
CLAIM JE
KOFFIETEGOED
Heb je in de actieperiode een
deelnemende koffiemachine gekocht?
Claim dan hier tot €60,- koffietegoed
en geniet van je eigen koffiecreaties.
Vraag & Antwoord
Hier vind je alle antwoorden op veel gestelde vragen over de NESCAFÉ Dolce Gusto Koffietegoed-actie.Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via 0800 365 2348 (keuze 1), of het contactformulier.
Actievoorwaarden
Bekijk hier de actievoorwaarden voor de Genio S koffiemachineVeelgestelde vragen over de NESCAFÉ Dolce Gusto koffietegoed-actie
- Hoe kom ik in aanmerking voor deze actie?
- Je komt in aanmerking voor de kortingsactie als je een van de deelnemende NESCAFÉ Dolce Gusto KRUPS machines koopt tussen 17-11-2020 en 17-01-2021 en je aanmeldt voor 17-02-2021.
- Hoe lang duurt het voordat ik het koffietegoed ontvang?
- We streven er naar de kortingscode direct na goedkeuring van de aanvraag te versturen. Normaal gesproken zou dit niet meer dan een week mogen duren.
- Het lukt niet om de registratie te voltooien / de foto’s te uploaden, wat moet ik doen?
- Het is belangrijk dat alle velden ingevuld zijn en de foto’s niet te groot zijn (maximaal 5 mb, het uploaden van de foto’s kan enige tijd in beslag nemen).
- Welke gegevens moeten er op de kassabon zichtbaar zijn?
- De volgende gegevens moeten op de kassabon duidelijk zichtbaar zijn:
- Winkelnaam
- Vestigingsgegevens
- Machine + aantal
- Aankoopbedrag
- Datum + tijd van aankoop (bij een online aankoop is het tijdstip niet nodig)
- Bonnummer - Waar vind ik het modelnummer van de machine?
- Het modelnummer van de machine vind je bij de streepjescode op de zijkant van de doos.
- Kan ik ook per post deelnemen aan deze actie?
- Nee, dit is helaas niet mogelijk. Aanvragen kam uitsluitend via www.dolce-gusto.nl/promotie
- Ik heb mijn machine in het buitenland gekocht, mag ik mee doen aan de actie?
- Nee, helaas kun je met een machine die in het buitenland gekocht is niet deelnemen aan deze actie.
- Kan ik met meerdere machines deelnemen?
- Nee, helaas kan dat niet. Het is mogelijk om met maximaal 1 machine deel te nemen.
- Waar kan ik in de najaarscampage een koffiemachine kopen?
- Je kunt je machine kopen bij BCC, Bol.com (Let op! Alleen indien de aankoop gedaan is via bol.com direct, aankopen via een bol.com plaza partner zijn uitgesloten van deelname), Coolblue.nl, Electroworld ,Expert, Fonq.nl, Home&Cook, Makro, Media Markt, Wehkamp.nl en Witgoedspecialist. Kijk op de productpagina van de machine om te zien welke korting je krijgt.
- Doen alle machines mee met de eindejaarspromotie?
- Bijna alle machines doen mee. Zo shop je onze nieuwe Genio S modellen, maar ook onze oude vertrouwde Mini Me, Genio, Infinissima en veel meer. Kijk in de actievoorwaarden welke machine er precies mee doen.